Sinulle on paikka seurakunnassa -tule mukaan

Haluamme tuoda ihmisten elämään Jumalan todellisuutta, lohdutusta, armoa ja iloa sekä rohkaista kulkemaan kohti yhteistä päämäärää. Näille sivuille olemme koonneet tietoa tapahtumista, ihmisistä ja paikoista, mutta myös kuvia ja tietoa seurakuntaelämän arjesta ja juhlasta. Toivotamme sinut lämpimästi mukaan kaikkeen toimintaamme.

Seurakunnassa on yli 90 säännöllisesti kokoontuvaa ryhmää tai piiriä ja sen lisäksi jumalanpalvelukset ja lukuisat yksittäiset konsertit ja tapahtumat. Toivomme, että niiden joukosta jokainen löytää itselleen sopivan paikan seurakunnasta. Lähde rohkeasti liikkeelle!

Seurakunnassa on mm. Potkua pyhästä-messut, gospel-jumppa, lounashetket, Bible Study -englanninkielinen raamattupiiri, avoimet perhekerhot, kuorot aikuisille ja lapsille, kaakaokerhot, raamattuillat, miesten aamut ja naisten aamut, rukouspiirit, seurat, Gospel-kahvilat, lähetyspiirit, miesten illat, konsertit ja surupiiri. Tarjolla on myös apukäsiä lapsiperheille, keskusteluapua, rukoustukea, uskon vahvistusta, uusia ystäviä, yhteyttä ja yhdessäoloa arkena ja sunnuntaina.

Osa toiminnasta on kirkon herätysliikkeiden järjestämää. Lapualla kirkollista toimintaa ja tapahtumia järjestävät myös mm. Lapuan seurakuntaopisto, heränneitten eli körttien toimintakeskus Wanha Karhunmäki ja Esantupa eli SLEY:n leirikeskus Lapuan Kauhajärvellä.

Lapsille ja lapsiperheille
Varhaisnuorille