​​​​​​Lapsille ja lapsiperheille

Lämpimästi tervetuloa Lapuan tuomiokirkkoseurakunnan lasten ja perheiden kotisivulle!

Haluamme antaa lapsille ja perheille parasta, mitä on olemassa, turvallisen luottamuksen kolmiyhteiseen Jumalaan, tilaisuuden olla lähellä Jumalaa ja kokea pyhää. Saamme kasvaa yhdessä Taivaallisen Isän perhepiirissä. Olemme lapsia ja perheitä varten ja työllämme pyrimme lasten ja perheiden hyvään. Kirkon varhaiskasvatuksen toiminnan ytimessä on kristillinen kasvatus ja varhaiskasvatus nojaa valtakunnallisen varhaiskasvatussuunnitelman perusteisiin. Kirkon varhaiskasvatuksen kokonaisuuden muodostavat kokoontuva toiminta, verkkotyö ja sosiaalinen media sekä verkostoissa tehtävä yhteistyö.

Metsäperhekerho kokoontuu vuonna 2024 klo 13.30-15.30:   20.3. Ritavuoren laavu, Ritapuistontie, 3.4. Fröökynän laavu, Alppitie, kokoontuminen näkötornin juurella, 10.4. Fröökynän laavu, Alppitie, kokoontuminen näkötornin juurella.

HUOM! Pakkasraja -15 astetta.

Ilmoittaudu tästä apukäsitoimintaan vuonna 2024>>

Facebookissa: Lapuan tuomiokirkkoseurakunnan lapset ja perheet ja Instagramissa: lapuantmksrklapsetjaperheet

Katso tästä Olkkarikirkko:

YouTube-video

Katso tästä musiikkisatu hiiriäiti Harmaakorvasta:

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Koulukatu 2
62100 Lapua

Liisin sijaisena 30.3.2024 asti Johanna Vuorenmaa (johanna.vuorenmaa@evl.fi, puh. 040 825 1790)