Seurat

Haluatko järjestää seurat?

Kuka tahansa seurakuntalainen voi järjestää kotonaan tai seurakunnan tiloissa seurat ja kutsua mukaan ystäviä, tuttuja, seurakuntalaisia, kyläläisiä ja naapureita. Ne voivat olla perheseurat, muistoseurat, uuden tuvan seurat, ystävänpäiväseurat, syntymäpäiväseurat, pihaseurat, mökkiseurat, lauluseurat tai ihan tavalliset seurat. Aina löytyy hyviä syitä pitää seurat ja moni on kokenut että niistä jää siunattu olo, joten haastammekin seurakuntalaisia pitämään useammin seuroja! Seuroissa lauletaan virsiä ja kuunnellaan puheita, joita pitävät papit, seurakunnan muut työntekijät tai seurakuntalaiset. Papin ja kanttorin voi varata seurakuntatoimistosta. Seurojen yhteydessä on mainio mahdollisuus keskustelulle ja seurustelulle kahvikupin äärellä.

Seuroista on tietoa torstaisin Lapuan Sanomien kirkollisissa ilmoituksissa ja nettisivujen tapahtumakalenterissa.