AVOIMET TYÖPAIKAT

Lapuan tuomiokirkkoseurakuntaan haetaan työnjohtajaa hautojen hoitotöihin

Haetaan määräaikaiseen työsuhteeseen täysi-ikäistä työhön osallistuvaa työnjohtajaa hautojen hoitotyöhön. Työpaikkoina ovat Simpsiön hautausmaa, sekä tuomiokirkon ympäristö. Työsuhteen kesto 1.5-31.10.2024, jossa noudatetaan 3kk koeaikaa. Työaika 38,25 h/vko.

Työ sisältää hoitotöiden lisäksi muiden kausi- ja kesätyöntekijöiden työnjohtotehtäviä. Työnjohtaja huolehtii työntekijöiden ohjauksesta ja neuvonnasta, päivittäisten juoksevien asioiden hoitamisesta, sekä tarvittavasta yhteydenpidosta asiakkaiden kanssa. Työnjohtaja toimii puistopäällikön alaisena. Palkkaus on vaativuusryhmän 401 mukainen.

Vaatimuksena on puutarhurin tutkinto tai pidempi työkokemus viherhoitotöistä. Edellytetään oman auton käyttömahdollisuutta, sekä reipasta ja sosiaalista luonnetta.

Lisätiedustelut ja vapaamuotoiset hakemukset liitteineen (CV) osoitteeseen juha.ylinen@evl.fi viimeistään 21.4.2024, työhaastattelut erikseen maanantaina kutsutuille tiistaina 23.4 kello 12 seurakuntatalon alasalissa osoitteessa Koulukatu 2 Lapua.

Tuomiokirkko