Partio

Seurakunta tekee yhteistyötä partion kanssa tarjoamalla tilat ja taloudellista tukea.  Lapualla toimii Simpsiön Siskot ja Simpsiön Karhut.

Simpsiön Siskot

Simpsiön Siskot ry on vuonna 1949 perustettu lapualainen tyttölippukunta. Lippukunta toimii seurakuntatalon takana sijaitsevassa punaisessa rakennuksessa, vanhan pappilan renkituvassa. Partiolaisten keskuudessa kokoontumispaikkaa kutsutaan Koloksi. Samalla Kololla kanssamme toimivat myös Simpsiön Karhut.

Simpsiön Siskot noudattavat partio-ohjelmaa, jonka kantavana periaatteena on itse tekeminen ja oppiminen. Partio tarjoaa seikkailuja ja elämyksiä kaiken ikäisille partiolaisille. Erilaiset leirit ja retket ovat oleellinen osa toimintaamme. Toimintakautemme alkaa aina syksyisin ja päättyy keväällä. Lippukuntaamme ovat tervetulleita kaikki vähintään 7-vuotiaat tytöt! Myös aikuisia kaivataan lisää toimintaamme.

Lisää tietoa partiosta löytää Suomen Partiolaisten sivuilta osoitteesta www.partio.fi

Yhteystiedot: Lippukunnanjohtaja Karoliina Perälä, puh. 050 3727251, karoliina.perala@hotmail.fi

Simpsiön Karhut

Yhteystiedot: Lippukunnanjohtaja Johanna Männistö p. 050 338 4196.

Partio
Etsitkö uutta harrastusta, uusia kokemuksia, uusia kavereita? Oletko aina halunnut kokea, mitä partio on?