VASU KIRKOSSA

Lapuan tuomiokirkkoseurakunnan varhaiskasvatusta ohjaa Pienikin on tärkeä - Parasta pienelle! -varhaiskasvatuksen kehittämisasiakirja. Se kertoo, mikä meille on seurakuntamme varhaiskasvatuksessa tärkeää, mitkä ovat juuremme ja mihin suuntaamme. Lisäksi se esittelee eri työmuotojamme ja yhteistyötahojamme.

Haluamme antaa lapsille ja perheille parasta, mitä on olemassa, turvallisen luottamuksen kolmiyhteiseen Jumalaan, tilaisuuden olla lähellä Jumalaa ja kokea pyhää. Saamme kasvaa yhdessä Taivaallisen Isän perhepiirissä. Olemme lapsia ja perheitä varten ja työllämme pyrimme lasten ja perheiden hyvään. Kirkon varhaiskasvatuksen toiminnan ytimessä on kristillinen kasvatus ja varhaiskasvatus nojaa valtakunnallisen varhaiskasvatussuunnitelman perusteisiin. Kirkon varhaiskasvatuksen kokonaisuuden muodostavat kokoontuva toiminta, verkkotyö ja sosiaalinen media sekä verkostoissa tehtävä yhteistyö.

Avaa tästä varhaiskasvatuksen kehittämisasiakirja>>

d