Käsitöitä lähetyksen hyväksi

Lähetyspiirit

Lähetystyön toiminta ja sen taloudellinen tukeminen Lapualla on monipuolista. Lapuan tuomiokirkkoseurakunnan tiloissa kokoontuu useita lähetyspiirejä, jotka tukevat seurakunnan nimikkolähettejä. Varoja kerätään mm. kolehdeilla ja lähetysmyyjäisillä.

Tiistai-illan lähetyspiiri kokoontuu joka toinen tiistai Virranniemessä klo 18.
Pikkupakanat eli Herättäjän lähetyspiiri III joka toinen torstai srk-talon alasalissa, vastuuhenkilö Marjatta Lassila. Piirissä veisataan Siionin virsikirjan virsiä, luetaan lähetysaiheista kirjaa ja läheteiltä saapuneita kirjeitä. Lopuksi luetaan yhdessä Isä meidän -rukous ja loppuvirtenä veistaan aina virsi 314.
Lähetyssiskot (herännäishenkinen lähetyspiiri) kokoontuu kodeissa tai esim. laavuretkellä noin kerran kuussa, ilmoittaa kirkollisissa ja sähköpostilla. Yhteyshenkilö Liisa Rantakari.
Käsityöpaja Virranniemessä. Tehdään käsitöitä myyntiin lähetystyön hyväksi.