Perhejuhlat

Seurakunta haluaa olla mukana elämäsi käännekohdissa ja juhlahetkissä, iloissa ja suruissa. Kirkollisia toimituksia ovat kaste, avioliittoon vihkiminen ja hautaan siunaaminen sekä rippi, konfirmaatio ja kodin siunaaminen. Toimituksien järjestämiseksi ota yhteyttä seurakuntatoimistoon.

Ota yhteyttä!

Kun haluat kastaa lapsesi, mennä naimisiin tai siunata omaisesi, ota yhteyttä seurakuntatoimistoon.

Elämän kohokohtia kannattaa juhlia

Kirkonkellojen kutsu herkistää tunnelman suvun ja ystävien kokoontuessa perheen pariin. Pitkät perinteet kastejuhlissa, häissä ja hautajaisissa jäsentävät elämänkaartamme ja muodostuvat käännekohdiksi ja vahvoiksi muistoiksi.

Pyydä siunausta vaikka kodillesi

Kodinsiunaus on juhlava tapahtuma, jossa pyydetään yhdessä ystävien ja sukulaisten kanssa siunausta kodille ja sen asukkaille. Siunausta voi pyytää myös kylvölle, työpaikalle tai uusien tilojen käyttöönoton yhteydessä.

Maistraatissa solmittu avioliitto voidaan siunata kirkollisesti. Myös avioliiton vuosipäiviä kannattaa juhlia. Pappia voi pyytää viettämään rukoushetkeä avioliittoon vihkimisen vuosipäivänä.

Seurakunnan tiloja voi vuokrata perhejuhlien viettoon

Seurakunnan tiloja voi vuokrata perhejuhlien viettoon, kuten ristiäisiin, rippijuhliin, hääjuhlaan, hautajaisiin ja muistoseuroihin tai vaikka syntymäpäiväjuhlaan. Lue lisää>>