Tervetuloa uudet laulajat mukaan Lapuan tuomiokirkkoseurakunnan kuoroihin!

LAPUAN TUOMIOKIRKON KUORO
Johtaja: Juliaana Kellokoski
Harjoitukset: maanantaisin klo 18-20 srk-talon yläsalissa.
Historia: Tuomiokirkon kuoro on seurakunnan pääkuoro ja se on perustettu v. 1923.
Päätehtävänä on rikastuttaa jumalanpalvelusmusiikin toteuttamista. Muun muassa kirkkovuoden juhla-aikojen jumalanpalveluksia ja pappisvihkimysmessuja useita kertoja vuodessa. Kuorolla on myös omia konsertteja, esiintymismatkoja sekä yhteistyötä muiden kuorojen kanssa esim. kirkkomusiikkiteosten toteuttamisessa. Kuoron puheenjohtaja on Kari Nirha.
Kotisivut: Kuorolla on omat kotisivut. Avaa tästä>>
Facebook: Kuorolla on myös sivut facebookissa. Avaa tästä>>

TENAVAKUORO
Ohjaajat:
Silja Heikkilä p. 044 728 0618 ja Rebecca Helin p. 040 716 2231
Historia: Kuoro perustettiin vuonna 2015.
Kenelle: Kuoro on tarkoitettu 4-6-vuotiaille tytöille ja pojille.
Harjoitukset: torstaisin klo 17-17.45 srk-talon päiväkerhotilassa (alakerta, käynti sisäpihan puolelta)

LAULUX-LAPSIKUORO
Johtaja:
Riitta Jukkola  p. 044 748 9600.
Historia: Lapuan lapsi- ja nuorisokuoro ry on perustettu vuonna 1965, ja sen kuorona toimii lapsikuoro LauLux.
Kenelle: Kuoroon ovat tervetulleita 7-15-vuotiaat laulamisesta kiinnostuneet.
Harjoitukset: torstaisin klo 16.30-17.15 seurakuntatalolla alasalissa.
Muuta: Lapsikuoron esiintymisiä on pääasiassa oman seurakunnan jumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa.

CANTICUM MIEHET
Johtaja:
Mikko Tienhaara, puh. 040 589 7367.
Kuoro kokoontuu harjoituksiin sopimuksen mukaisesti.

TUIKUT
Johtaja:
Outi Hakala, puh. 040 9110841.
Harjoitukset: keskiviikkoisin klo 18-19.30 srk-talon alasalissa.
Kenelle: Uusia laulutaitoisia laulajia otetaan mukaan. Ota yhteyttä Outi Hakalaan p. 040 9110841.

VETERAANIKUORO
Johtaja:
Kari Rantakari. Yhteyshenkilö: Reijo Sarvela.
Harjoitukset: joka toinen maanantai klo 13 seurakuntatalon yläsalissa. Harjoituksista ilmoitetaan Lapuan Sanomien seuratoimintapalstalla.
Perustietoja kuorosta: Kuoro on perustettu vuonna 1993. Kuoroon voivat liittyä kaikki laulutaitoiset miehet. Kuoro esiintyy pääasiassa veteraanien ja lottien siunaustilaisuudessa pyydettäessä. Lisäksi kuoro esiintyy isänmaallisissa tilaisuuksissa ja seurakunnan sekäveteraanijärjestöjen järjestämissä tilaisuuksissa. Kuoron taiteellisina johtajina ovat toimineet Eero Kuoppala, Mikko Karhumäki ja tällä hetkellä Kari Rantakari. Kuoron puheenjohtajana on Ilpo Ilkka. Kuoron sihteeri Reijo Sarvela ja rahastonhoitaja Jussi Sarvela.
Nuotistonhoitajana ja varajohtajana Raimo Sarvela

LAULURYHMÄ SIKERMÄ
Riitta Jukkola p. 044 748 9600
Harjoitukset: Torstaisin klo 19 alasalissa.
Muuta: Mukaan voi ottaa myös lapsia.

NUORTEN KUORO KAIKU
Juliaana Kellokoski p. 044 3533474
Perustietoa kuorosta: Nuorisokuoro Kaiku on seurakuntamme alueellinen nuorten kuoro, johon on tervetulleita 15-25 vuotiaat nuoret Lapualta ja lähikunnista. Kuorossa laulaa tällä hetkellä nuoria Lapuan lisäksi Seinäjoelta, Kauhavalta, Alajärveltä ja Evijärveltä. Ohjelmisto koostuu perinteisestä hengellisestä musiikkista, jota valmistelemme jumalanpalveluksiin ja muihin seurakunnan tilaisuuksiin.  Jos kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä johtajaan.

YHTEISKRISTILLINEN GBÄNDI eläkeläisille ja aikuisille
Harjoitukset: maanantaisin klo 18 seurakunnan nuorisotilassa os. Kauppakatu 4.
Lisätiedot: Kaisu Hildén p. 0404481228.