Ripari muualla

Tervemenoa rippikouluun, jonka järjestäjä on kirkkomme herätysliike, järjestö (esim. partio, urheiluseura) tai toinen seurakunta.
Olet jo mahdollisesti ilmoittautunut ja saanut tiedon riparipaikasta!

Rippikoulujaksosi alkaa kotiseurakunnan toimintaan tutustumisella, eli merkkejä kerätään rippikoulukorttiin, jonka saat startissa.
Muualle menevien rippikouluryhmä on yksi rippikouluryhmä seurakuntayhteysjakson ajan. Ennakkopäiviä seurakunnan puolelta ei ole.

Täyttä rippikoulukorttia vastaan saat rippikouluista vastaavalta nuorisotyönohjaajalta todistuksen seurakuntayhteysjakson suorittamisesta sekä rippiraamatun.

Omaan kotiseurakuntaan tutustumisen lisäksi rippikoulusi järjestäjä voi antaa sinulle erilaisia ennakkotehtäviä tai kutsua mukaan ripariryhmän tapaamisiin.

Muualle rippikouluun meneville järjestämme oman Gospelkahvilavuoron, pääset siellä näkemään, ketkä muut ikäluokastasi ovat lähdössä rippikouluseikkailuun jonnekin muualle!

Rippikoulusi jälkeen olet tervetullut mukaan isoskoulutukseemme. Seuraa ilmoitteluamme esim. instagramissa @lapuansrknuoret