Kerhomummaksi tai -paapaksi?

Kerhomummat ja –paapat ovat vapaaehtoisia seurakuntalaisia, jotka antavat aikaansa ja läsnäoloansa pienimmille seurakuntalaisille päiväkerhoissa. Päiväkerhon lastenohjaajat huolehtivat normaaliin tapaan lapsista ja kerhon kulusta; kerhomummat ja –paapat tuovat arvokkaana lisänä kerhoon sukupolvien välisen yhteyden, jota kaikilla lapsilla ei välttämättä lähellään ole. Kerhomummat ja paapat leikkivät lasten kanssa, lukevat satuja ja tarjoavat ennen kaikkea lisäsylin ja kiireettömän juttukaverin kerholapsille. Monet kerhot ovat vielä ilman omaa kerhomummaa tai kerhopaappaa.

Jos haluaisit lähteä mukaan toimintaan, lisätietoja saa varhaiskasvatuksen ohjaaja Liisi Saarimaalta (puh. 044-7739850, liisi.saarimaa@evl.fi).

Kerhomumman kanssa on mukava leikkiä.
Kerhon odotettu vieras: kerhopaappa.