Gospelkahvila

AJANKOHTAISTA: Gospel-illat lauantai-iltaisin klo 19-22 väliaikaisissa tiloissa keskustassa os. Kauppakatu 4.

Yläkouluikäisille ja toisen asteen opiskijoille tarkoitetut Gospelkahvilaillat kokoavat nuoret yhteen lauantai-iltaisin. Illassa on vapaamuotoista yhdessäoloa, mahdollisuus ladata puhelinta ja pientä tarjoilua. Isoskoulutuksen alkaessa, illoissa hiljennymme isoskoulutettavien nuorten pitämiin hartauksiin. Gospelkahvilassa on mahdollista viettää aikaa yhdessä ystävien kanssa. Illoissa on paikalla aina aikuinen sekä vapaaehtoisia nuoria ja aikuisia.

Seuraa kirkollisia ilmoituksia, joissa on ajankohtainen tieto ja tiedot mahdollisista poikkeuksista!  Avaa tästä kirkolliset uutiset>> Seuraa myös Instagramissa ja snäpissä  tiliä lapuansrknuoret niin tiedät, mitä tapahtuu.

Rippikoululaiset käyvät myös tutustumassa gospelkahvilatoimintaan.

Gospelkahvilaillat ovat maksutonta toimintaa.

l