Kuorot

Tervetuloa uudet laulajat mukaan Lapuan tuomiokirkkoseurakunnan kuoroihin!

LAPUAN TUOMIOKIRKON KUORO

Johtaja: Eliina Somppi
Harjoitukset: maanantaisin klo 18.30 - 20.30 seurakuntatalon yläsalissa
Historia:  Tuomiokirkon kuoro on seurakunnan pääkuoro ja se on perustettu v. 1923.
Päätehtävänä on rikastuttaa jumalanpalvelusmusiikin toteuttamista. Muun muassa kirkkovuoden juhla-aikojen jumalanpalveluksia ja pappisvihkimysmessuja useita kertoja vuodessa. Kuorolla on myös omia konsertteja, esiintymismatkoja sekä yhteistyötä muiden kuorojen kanssa esim. kirkkomusiikkiteosten toteuttamisessa.
Kotisivut: Kuorolla on omat kotisivut. Avaa tästä>>
Facebook: Kuorolla on myös sivut facebookissa. Avaa tästä>>

KARHUNMÄEN SEUDUN KUORO

Johtaja: Paula Pääkkönen
Harjoitukset: tiistaisin klo 18-19.30 Wanhassa Karhunmäessä
Historia: Karhunmäen seudun kuoro on perustettu 1981.
Muuta: Laulajia on Lapualta, Ylistarosta, Seinäjoelta, Kuortaneelta ja Nurmosta yhteensä yli 30. Ohjelmistossa Siionin virret ja nk. vanhan virsikirjan virret sekä muita hengellisiä lauluja. Esiintymiset seuroissa, tuomiokirkon jumalanpalveluksissa sekä mahdollisuuksien mukaan naapuriseurakuntien vastaavissa tilaisuuksissa.

TENAVAKUORO

Johtaja: Kati Koskinen
Historia: Kuoro on perustettu vuonna 2015.
Kenelle: Kuoro on tarkoitettu 4-6-vuotiaille tytöille ja pojille.
Harjoitukset: keskiviikkoisin klo 17.30-18 keskustan srk-talon päiväkerhotiloissa (käynti sisäpihan kautta)

LAULUX-LAPSIKUORO

Johtajat: Paula Pääkkönen ja Eliina Somppi
Historia: Lapuan lapsi- ja nuorisokuoro ry on perustettu vuonna 1965, ja sen kuorona toimii lapsikuoro LauLux.
Kenelle: Kuoroon ovat tervetulleita 7-13-vuotiaat laulutaitoiset tytöt ja pojat.
Harjoitukset:  torstaisin klo 16.30-17.30 seurakuntatalon yläsalissa
Muuta: Lapsikuoron esiintymisiä on pääasiassa oman seurakunnan jumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa.

CANTICUM-KUORO

Johtaja: Mikko Tienhaara, puh. 040 589 7367
Sisältö: Sanan ja rukouksen illoissa sekä jumalanpalveluksissa esiintyvä 20-henkinen kuoro
Harjoitukset: torstaisin klo 18.30 seurakuntatalon alasalissa

KIRKKOKLUBIN KUORO JA BÄNDI

Johtajat: Teemu Kentta ja Riitta Jukkola
Kenelle: Kirkkoklubi on rippikoulun käyneiden, isoskoulutuksessa olevien nuorten vapaaehtoisryhmä, joka avustaa monipuolisesti messun tehtävissä, erityisesti musiikissa ja saarnassa, joka voidaan esittää draamana.

TUIKUT (ent. Tuomaskuoro)

Lauletaan kaksi- ja kolmiäänistä gospelia ja muuta hengellistä musiikkia.
Johtaja: Outi Hakala, puh. 040 9110841
Harjoitukset:  torstaisin klo 18.00-19.30 seurakuntatalon yläsalissa
Kenelle: Uusia laulajia otetaan mukaan laulunäytteen kautta. Ota yhteyttä Outi Hakalaan.

VETERAANIKUORO

Johtaja: Kari Rantakari. Yhteyshenkilö: Reijo Sarvela.
Harjoitukset:  joka toinen maanantai klo 13 seurakuntatalon yläsalissa. Harjoituksista ilmoitetaan Lapuan Sanomien seuratoimintapalstalla.