Toiminnalliset perhekirkot

Tuomiokirkkoseurakunta haluaa kohdata tänä vuonna entistä useammin lapsiperheitä. Vuoden aikana järjestetään monia mukavia perhekirkkoja, joihin lapsiperheitä kutsutaan mukaan. Perhekirkot ovat toiminnallisia ja lapset ja perheet ovat mukana tekemässä niitä. Lapsille jaetaan kaikissa jumalanpalveluksissa messupasseja, joihin he voivat kerätä osallistumistarroja perhekirkoista, Potkua pyhästä –messuista ja jumalanpalveluksista. Passin tarraan saa papilta tai suntiolta jumalanpalveluksen jälkeen. Kahdeksan tarran messupassin palauttanut saa ahkeruuspalkinnon.

Tuomiokirkko:

Loppiaisen perhekirkko 6.1.2018 klo 10.00

Hellanmaan srk-koti:

Loppiaisen perhekirkko 6.1.2018 klo 12.00

Mukana Helmet-päiväkerho

Tiistenjoen kirkko:
Mikkelinpäivän perhekirkko 1.10.2017 klo 10.00

Mukana Tallukat-päiväkerho

Kauhajärven kirkko:
Mikkelinpäivän perhekirkko 1.10.2017 klo 12.00

Mukana Kotilot-päiväkerho

Keskustan srk-talon yläsali:

Potkua pyhästä -messut 10.9.2017 ja 19.11.2017 klo 18.00

Potkua pyhästä -messut ovat tarkoitettu kaikenikäisille seurakuntalaisille. Messussa säestyksestä vastaa bändi ja kuoro toimii esilaulajina. Lapsille on salin takaosassa leluja, joilla saa leikkiä messun aikana. Messu kestää vajaan tunnin. Messun lopuksi on tarjolla iltapala.

Pyry 2v. ja Heini 4 v. Keltto saivat messupasseihinsa ensimmäiset tarrat.

Perhekirkot
Potkua pyhästä -messu
Myös lapset viihtyvät hyvin Potkua pyhästä -messussa.