Viisikielisen lauluilta

su 9.4. klo 18.00

Keskustan seurakuntatalo

Tervetuloa laulamaan yhdessä!

Viisikielisen lauluiltaa vietetään srk-talon yläsalissa su 9.4. klo 18. Lauletaan yhdessä viisikielisestä laulukirjasta ja yleisö saa ehdottaa. Esilaulajana toimii laulaja-evankelista Tuula "Haksu" Hakkarainen. Mukana tilaisuudessa ovat myös Lasse Pesu, Matti Salomäki, Teija Ylimäki ja Riitta Hippolin.

Viisikielinen on Suomen evankelis-luterilaisen kirkon viidennen herätysliikkeen laulukirja. Kirjaan on koottu koskettavimmat ja rakastetuimmat laulut, jotka ovat tulleet tutuiksi eri liikkeiden toiminnan piirissä. Samalla ne ovat kaikkien kristittyjen yhteistä perintöä. Lauluissa korostuvat herätys, luottamus Jumalan sanaan sekä lohdutus ja ilo pelastuksesta, joka on kaikille tarjolla.

Viisikielisen lauluillan järjestävät yhteistyössä tuomiokirkkoseurakunta, Kansanlähetys, Kansan Raamattuseura ja Suomen raamattuopisto. Tilaisuudessa on kahvitarjoilu. Tervetuloa laulamaan yhdessä!

• Musiikki Musiikki