Tilojen vuokraus

Seurakunnan tiloja voi vuokrata perhejuhlien viettoon, kuten ristiäisiin, rippijuhliin, hääjuhlaan, hautajaisiin ja muistoseuroihin tai vaikka syntymäpäiväjuhlaan. Tilojen varaus tapahtuu seurakuntatoimistossa. Tiloista peritään hinnaston mukainen tilavuokra ja emännän tuntikorvaus.

Seurakuntatalon, seurakuntakotien, leirikeskuksen ja Virranniemen tilat luovutetaan seurakunnallisiin tilaisuuksiin ilman tilavuokraa (seurat, kinkerit) mikäli tilaisuudessa kerätään kolehti seurakunnalliseen tarkoitukseen. Käytetystä keittiöhenkilökunnan työvoimasta laskutetaan.

Virranniemi voidaan vuokrata siten, että emäntää tai hänen sijaistaan ei ole paikalla keittiössä työskenneltäessä jos siitä erikseen sovitaan emännän kanssa.

Lue lisää vuokrausperiaatteista ja vuokramaksuista>>